Στην παρούσα σελίδα μπορείτε να βρείτε δηλώσεις αποφοίτων του ΠΜΣ « Διδακτική Θετικών Επιστημών και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» σχετικά με την εμπειρία φοίτησής τους στο παρόν μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών και τις δυνατότητες που αυτό τους προσέφερε στη μετέπειτα ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους πορεία.
Η φοίτησή μου στο Π.Μ.Σ. «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τ.Π.Ε. στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» υπήρξε μια πολύτιμη εμπειρία, που με βοήθησε να εξελιχθώ ως εκπαιδευτικός Πληροφορικής και να διευρύνω τους ορίζοντές μου. Το πρόγραμμα συνδυάζει τη θεωρία και την πράξη από τον τομέα της εκπαίδευσης των θετικών επιστημών και της τεχνολογίας, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά πλούσιο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης. Μέσα από τα μαθήματα και τις πρακτικές ασκήσεις, έμαθα να εφαρμόζω σύγχρονες εκπαιδευτικές μεθόδους, με στόχο τη βελτίωση της διδασκαλίας μου και να εργάζομαι διεπιστημονικά.
Η συμμετοχή μου στο πρόγραμμα είχε άμεσο αντίκτυπο στην επαγγελματική μου πορεία, καθώς νιώθω ότι πλέον μπορώ να προσφέρω ουσιαστικότερα στους/τις μαθητές/τριές μου, εφαρμόζοντας νέες γνώσεις, ιδέες και πρακτικές στη διδασκαλία μου. Ταυτόχρονα, το Π.Μ.Σ. μού έδωσε κίνητρο να ασχοληθώ με την εκπαιδευτική έρευνα, διευρύνοντας έτσι τις επαγγελματικές μου προοπτικές.
Θα σύστηνα το συγκεκριμένο Π.Μ.Σ. σε κάθε εκπαιδευτικό που θέλει να εξελιχθεί, να ενισχύσει τις δεξιότητές του/της και να αντλήσει έμπνευση από μια κοινότητα επιστημόνων που υποστηρίζει τη δημιουργικότητα και τη διαρκή βελτίωση. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που όχι μόνο εμπλουτίζει τη γνώση, αλλά ενδυναμώνει τη διάθεση για συνεχή αναβάθμιση της εκπαιδευτικής πράξης.”
Μαρία – Αναστασία Μουστάκα,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2022-2023
Ως απόφοιτος του ΠΜΣ “Διδακτική Θετικών Επιστημών και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση,” νιώθω απόλυτα ικανοποιημένος με την εμπειρία μου και τη συνολική ποιότητα του προγράμματος. Το μεταπτυχιακό αυτό συνδυάζει αρμονικά τη θεωρητική κατάρτιση με την πρακτική εφαρμογή, προσφέροντας γνώσεις που είναι απαραίτητες για τη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα. Ένας από τους κύριους λόγους που ξεχωρίζει είναι η διεπιστημονική του φύση: δίνεται έμφαση όχι μόνο στις θετικές επιστήμες, αλλά και στη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ), εξοπλίζοντας τους φοιτητές με δεξιότητες που είναι κρίσιμες για την σύγχρονη εκπαίδευση.
Οι καθηγητές του προγράμματος είναι εξαιρετικά καταρτισμένοι, με βαθιά γνώση του αντικειμένου και πραγματική διάθεση να υποστηρίξουν τους φοιτητές. Η αλληλεπίδραση μαζί τους ήταν πάντα ενθαρρυντική και εποικοδομητική, ενώ οι εργασίες και τα ερευνητικά έργα που κληθήκαμε να αναπτύξουμε μας βοήθησαν να εφαρμόσουμε τις θεωρητικές γνώσεις μας σε πραγματικά εκπαιδευτικά σενάρια. Ιδιαίτερα χρήσιμη βρήκα τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε σύγχρονα εργαλεία ΤΠΕ και να σχεδιάσουμε καινοτόμες διδακτικές πρακτικές.
Το πρόγραμμα, επίσης, προωθεί την ομαδική εργασία και τη συνεργασία, καλλιεργώντας ένα κλίμα ανταλλαγής ιδεών μεταξύ φοιτητών με διαφορετικά υπόβαθρα. Αυτή η πολυδιάστατη προσέγγιση με βοήθησε να αποκτήσω μια νέα οπτική στη διδασκαλία και να εμπλουτίσω τις δεξιότητές μου τόσο στην ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού όσο και στη χρήση ψηφιακών εργαλείων.
Τέλος, το ΠΜΣ αυτό προσφέρει άμεση σύνδεση με τις απαιτήσεις της αγοράς εργασίας. Νιώθω ότι εφοδιάστηκα με εκείνα τα απαραίτητα στοιχεία που χρειάζονται για να ανταποκριθώ στις προκλήσεις της εκπαιδευτικής πράξης, ενώ παράλληλα με ενέπνευσε να συνεχίσω να εξελίσσομαι ερευνητικά και επαγγελματικά. Το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε κάθε εκπαιδευτικό που επιθυμεί να αναβαθμίσει τις γνώσεις και τις δεξιότητές του.
Κωνσταντίνος Περδικάρης,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2022-2023
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» προσφέρει μία σύγχρονη και πλήρη Παιδαγωγική και Τεχνολογική κατάρτιση στον τομέα της εκπαίδευσης. Παρέχεται υψηλό ποιοτικό εκπαιδευτικό επίπεδο και προάγεται η γνώση και η ανάπτυξη της έρευνας σε ένα περιβάλλον μάθησης υποστηρικτικό και συνεργατικό.
Το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών, αποσκοπεί στην ικανοποίηση των σύγχρονων εκπαιδευτικών αναγκών και ένας από τους βασικούς στόχους του είναι η προετοιμασία των φοιτητών/τριών για επιτυχή σταδιοδρομία στον δημόσιο ή τον ιδιωτικό τομέα. Στο πλαίσιο αυτό οι απόφοιτοι αποκτούν πιστοποιημένες γνώσεις, διδακτική κατάρτιση και αναπτύσσουν παιδαγωγικές ικανότητες. Αποκτούν μεταπτυχιακή κατάρτιση σχετικά με τον σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, ψηφιακών περιβαλλόντων και εφαρμογών προσαρμόσιμων σε κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης. Ακόμα στην αξιοποίηση και ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού των Θετικών Επιστημών, τον σχεδιασμό διεπιστημονικών διδακτικών προσεγγίσεων των Θετικών Επιστημών με χρήση των Τ.Π.Ε., αλλά και στην οργάνωση επιμορφωτικών προγραμμάτων διδακτικής Θετικών Επιστημών και Τ.Π.Ε. Το σύνολο των προαναφερθέντων αποτέλεσαν πολύτιμα εφόδια, τα οποία αξιοποιούνται πλήρως στα πλαίσια των καθηκόντων μου ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης.
Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» θα πρέπει να αποτελεί την επιλογή των εκπαιδευτικών για μεταπτυχιακές σπουδές, καθώς η ανάπτυξη της διεπιστημονικής προσέγγισης των Θετικών Επιστημών σε ψηφιακό περιβάλλον εκπαίδευσης συνιστά ένα σύγχρονο πεδίο μελέτης, ενώ παράλληλα προετοιμάζει κατάλληλα τους φοιτητές/τριες για μία επιτυχή σταδιοδρομία και εξέλιξη ως εκπαιδευτικοί και ως στελέχη της εκπαίδευσης.
Δημοσθένης Βινιέρης,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2019-2020
Σύμβουλος Εκπαίδευσης Ηλεκτρολόγων
Αξίζει να αναφέρω εκ των προτέρων ότι η επιλογή του συγκεκριμένου μεταπτυχιακού δεν με δυσκόλεψε προσωπικά. Όντας απόφοιτος του προπτυχιακού (Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ.) της συγκεκριμένης σχολής με έκανε να νιώσω σιγουριά για την επιλογή μου, εφόσον είχα συνεργαστεί στο παρελθόν με καθηγητές και καθηγήτριες που διδάσκουν στο συγκεκριμένο ΠΜΣ. Το γεγονός αυτό, σε συνδυασμό με το μάθημα Τ.Π.Ε. που με ενδιέφερε περισσότερο να διευρύνω τις γνώσεις μου έπαιξαν καταλυτικό ρόλο στην επιλογή μου και απέφυγα δημοφιλείς επιλογές όπως Ειδική Αγωγή, Ψυχολογία και άλλα. Στη συνέχεια, σας καταγράφω για ποιους λόγους να επιλέξετε το εν λόγω μεταπτυχιακό και τι το κάνει τόσο αξιόλογο:
- Οργάνωση: Από την πρώτη μέρα που θα ξεκινήσει το μεταπτυχιακό μέχρι και την ημέρα της ορκωμοσίας, η οργάνωση είναι αξιοσημείωτη. Η γραμματεία είναι συνεργάσιμη και εξυπηρετεί με απόλυτο επαγγελματισμό. Το πρόγραμμα για όλο το εξάμηνο γνωστοποιείται από την αρχή, πράγμα το όποιο διευκολύνει τους σπουδαστές να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους με αυτό της σχολής.
- Εξ αποστάσεως/Δια ζώσης μαθήματα: Οι συναντήσεις ενός εξαμήνου είναι τέσσερις (4), δύο (2) δια ζώσης και δύο (2) εξ αποστάσεως. Οι εξ αποστάσεως συνεδρίες σαφώς διευκολύνουν σπουδαστές οι οποίοι δεν βρίσκονται στο νησί της Ρόδου. Το ίδιο σημαντικές, όμως, είναι και οι δια ζώσης συνεδρίες γιατί δίνεται πιο επίσημη χροιά στα μαθήματα, έχεις τη δυνατότητα να έρθεις σε επαφή με συναδέλφους και να αλλάξεις απόψεις, να διευρύνεις τον κύκλο σου, καθώς, επίσης, γνωρίζεις τους/τις καθηγητές/τριες της σχολής.
- Καθηγητές/τριες: Πρόκειται για επιστήμονες με εμπειρία στον κλάδο, γνωστούς σε όλη την Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό.
- Ερευνητική μεθοδολογία διδασκαλίας: Οι σπουδαστές είναι σε θέση, με το που φέρουν σε πέρας τις σπουδές τους, να αναλύουν σε βάθος τα ερευνητικά άρθρα που μελετούν, καθώς επίσης και να είναι σε θέση οι ίδιοι να πραγματοποιούν έρευνα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
- Τεχνολογία: Η τεχνολογία έρχεται στη ζωή μας με ιλιγγιώδη ταχύτητα και μέσα από το μεταπτυχιακό, και ιδιαίτερα στο μάθημα Τ.Π.Ε., σου δίνονται απλόχερα εφαρμογές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη διδασκαλία, κάνοντας το μάθημα καμιά φορά πιο ενδιαφέρον και πιο εύκολο. Η τεχνολογία και διάφορες εφαρμογές της, άλλωστε, κράτησαν την διδασκαλία ενεργή κατά τη διάρκεια του κορωνοϊού.
- Χρηματοδότηση: Σχετικά με άλλα μεταπτυχιακά Ελλάδας και Κύπρου είναι σε πολύ προσιτή τιμή και δίνεται η δυνατότητα να εξοφληθεί με δόσεις.
- Τέλος, ένας γενικός σημαντικός λόγος για να επιλέξεις να κάνεις ένα μεταπτυχιακό, πέρα της προσωπικής γνωστικής εξέλιξης, είναι το γεγονός ότι μοριοδοτείται και επωφελούνται οι σπουδαστές στους εκάστοτε πίνακες.
Νίκος Λαγουδάκης,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2019-2020
Η φοίτησή μου στο συγκεκριμένο ΠΜΣ ήταν ένα πολύ ωραίο ταξίδι γεμάτο γνώσεις και εμπειρίες, καθώς είχαμε ενεργή συμμετοχή στα σεμινάρια και στα εργαστήρια. Όλοι οι καθηγητές ήταν εξαιρετικοί με πλούσιο ερευνητικό και συγγραφικό έργο. Πάντα πρόθυμοι και υποστηρικτικοί καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών μου.
Το συγκεκριμένο Π.Μ.Σ. συνέβαλε στην κατάρτισή μου τόσο στον σχεδιασμό διδακτικών καταστάσεων, που στοχεύουν στην αναστοχαστική οικοδόμηση της σχολικής γνώσης όσο και στην ανάπτυξη κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού και στον σχεδιασμό ψηφιακών περιβαλλόντων. Το ΠΜΣ αυτό με έφερε σε επαφή με τα Μαθηματικά Μονοπάτια με τα οποία ασχολήθηκα στη διπλωματική μου εργασία και εξακολουθώ να τα υλοποιώ, προσαρμόζοντάς τα στις τάξεις που αναλαμβάνω. Κατά τη διάρκεια της φοίτησής μου είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω σε εκδηλώσεις (συνέδριο) με διεθνή συμμετοχή. Θα πρότεινα σίγουρα το συγκεκριμένο μεταπτυχιακό σε εκπαιδευτικούς ανεξαρτήτου βαθμίδας, που επιθυμούν πλήρη παιδαγωγική, διδακτική και τεχνολογική κατάρτιση.
Κατερίνα Πατανά,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2017-2018
Η φοίτησή μου στο ΠΜΣ “Διδακτική των Θετικών Επιστημών και ΤΠΕ στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση” αποτέλεσε ένα σημαντικό βήμα στην επαγγελματική, ερευνητική και προσωπική μου εξέλιξη. Μέσα από το πρόγραμμα, είχα την ευκαιρία να εμβαθύνω στις σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας των Θετικών Επιστημών, ενσωματώνοντας αποτελεσματικά τις ΤΠΕ στο εκπαιδευτικό περιβάλλον για την ενίσχυση της μάθησης. Οι διεπιστημονικές προσεγγίσεις που υιοθετούνται στο πρόγραμμα συνέβαλαν στην ανάπτυξη της κριτικής μου σκέψης και στην καλύτερη κατανόηση της σύνδεσης μεταξύ των διαφόρων επιστημονικών πεδίων, ενισχύοντας ταυτόχρονα την ικανότητα να εφαρμόζω αυτές τις γνώσεις σε πραγματικές διδακτικές καταστάσεις.
Επιπλέον, το όλο “ταξίδι” της εκπαιδευτικής έρευνας, από την αρχή μέχρι και την εκπόνηση της διπλωματικής μου εργασίας, με βοήθησε να βελτιώσω την ικανότητά μου να αξιολογώ και να αναπτύσσω διδακτικές πρακτικές με βάση τεκμηριωμένα δεδομένα, ενώ έχοντας την ευκαιρία να συμμετέχω σε δημοσιεύσεις και εισηγήσεις, κατάφερα να αποκτήσω πρακτικές ερευνητικές δεξιότητες. Προτείνω ανεπιφύλακτα το συγκεκριμένο ΠΜΣ σε όποιον/όποια επιθυμεί να εξελιχθεί στον τομέα της εκπαίδευσης και της εκπαιδευτικής έρευνας.
Ιωάννης Στυλιανός Λαφαζάνης
Δάσκαλος ΠΕ70, M.Ed.,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2016-2017
Η φοίτησή μου στο ΠΜΣ “Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση-Διεπιστημονική Προσέγγιση” υπήρξε μια πολύτιμη εμπειρία που επηρέασε καθοριστικά την πορεία μου ως εκπαιδευτικού.
Ειδικότερα, το ΠΜΣ με βοήθησε να κατανοήσω σε βάθος τις αρχές της διδακτικής των θετικών επιστημών, ενώ με εξόπλισε με τεχνολογικά εργαλεία και μεθοδολογίες που βελτίωσαν σημαντικά τη διδασκαλία μου στο Δημοτικό Σχολείο. Με τη χρήση καινοτόμων διδακτικών μοντέλων ανανέωσα τη διδασκαλία των Mαθηματικών και κατάφερα να ενισχύσω την εμπλοκή και την κατανόηση των μαθητών μου. Επιπλέον, μέσα από την ενδοσχολική συντονιστική μου θέση, βρήκα πως η γνώση αυτή μου έδωσε τη δυνατότητα να καθοδηγήσω και να στηρίξω συναδέλφους στην εφαρμογή σύγχρονων εκπαιδευτικών προσεγγίσεων.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα το συνιστώ ανεπιφύλακτα σε εκπαιδευτικούς που αναζητούν εργαλεία και ιδέες για τη βελτίωση της διδασκαλίας τους, καθώς και σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν μια πιο ολοκληρωμένη και διεπιστημονική προσέγγιση στις θετικές επιστήμες και τις τεχνολογίες στην εκπαίδευση. Η διδακτική υποστήριξη και η δυνατότητα συνεργασίας με ακαδημαϊκούς, σε συνδυασμό με την καλή οργάνωση και τον πρακτικό προσανατολισμό του προγράμματος, το καθιστούν ιδανική επιλογή για κάθε εκπαιδευτικό που επιθυμεί να εξελιχθεί στον χώρο της εκπαίδευσης.
Αγραπίδη Μαρία,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2016-2017
Η εκπαίδευση αποτελεί μια δυναμική διαδικασία που εξελίσσεται και αναπροσαρμόζεται ανάλογα με τις κοινωνικές συνθήκες. Η εκπαιδευτική διαδικασία μετασχηματίζεται και επηρεάζεται σε μεγάλο βαθμό από πλήθος μεταρρυθμίσεων και κοινωνικών αλλαγών. Πλέον η προσφορά της γνώσης, μέσω της τεχνολογίας, γίνεται με άμεσο και γρήγορο τρόπο. Το σύγχρονο σχολείο στοχεύει στην κατάκτηση της γνώσης μέσω της καλλιέργειας κοινωνικών δεξιοτήτων και σκοπών. Η μάθηση συνδέεται με την κοινωνική πραγματικότητα και είναι αλληλένδετη με τις προσωπικές εμπειρίες των μαθητών. Ενισχύεται η συμπερίληψη, καλλιεργείται η ενσυναίσθηση και αναπτύσσεται η κριτική και δημιουργική σκέψη. Η μάθηση αποτελεί μια μετασχηματιστική διαδικασία που ενισχύει τις μεταγνωστικές δεξιότητες των μαθητών. Οι μαθητές αναστοχάζονται και αξιολογούν τα μαθησιακά αποτελέσματα αναπτύσσοντας στάσεις και συμπεριφορές με σκοπό τη δυνατότητα ανταπόκρισης σε σύνθετες καθημερινές απαιτήσεις.
Η διεπιστημονική προσέγγιση της γνώσης αποτελεί μια πραγματικότητα στο σύγχρονο σχολείο. Η αλληλεπίδραση επιστημονικών περιοχών κυριαρχεί στη μαθησιακή διαδικασία. Προκύπτει λοιπόν η ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών προκειμένου να ανταποκριθούν στα νέα δεδομένα της διδακτικής πρακτικής.
Επιμορφώσεις που αφορούν την εξέλιξη των ΤΠΕ και την αξιοποίησή τους στη διδακτική πρακτική. Επιμορφώσεις για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών και τις σύγχρονες θεωρίες μάθησης. Το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Διδακτική Θετικών Επιστημών και Τεχνολογίες της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση: Διεπιστημονική Προσέγγιση» ενισχύει τη διεπιστημονική διάσταση της γνώσης, συνδέει το σύγχρονο σχολείο με τα επιστημονικά πρότυπα και την έρευνα, ενισχύει την πολυδιάστατη προσέγγιση της γνώσης.
Ως εκπαιδευτικός της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και υπηρετώντας για 21 χρόνια στο ελληνικό σχολείο θεωρώ πως το ΠΜΣ μπορεί να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς να ξεπεράσουν δυσκολίες που αφορούν την εκπαιδευτική διαδικασία, εμπλουτίζοντας τη διδασκαλία τους με καινοτόμες διδακτικές πρακτικές και μεθόδους. Η ενοποίηση διαφορετικών διδακτικών αντικειμένων οδηγεί στην αλληλεπίδραση γνωστικών περιοχών που στόχο έχουν την κατάκτηση της νέας γνώσης μέσω ενοποιημένων διδακτικών αντικειμένων. Το θεματικό πεδίο του ΠΜΣ συμβάλλει στην περαιτέρω εξέλιξη των εκπαιδευτικών δίνοντάς τους εφόδια που αφορούν τη διδακτική μεθοδολογία, στοχεύοντας σε μία εξελισσόμενη εκπαιδευτική πορεία. Μία εκπαιδευτική πορεία που συνεχώς οργανώνεται με νέες θεωρίες μάθησης και διδασκαλίας. Μία εκπαιδευτική πορεία γεμάτη από συνεχείς εξελισσόμενες πρακτικές.
Γρηγοράτου Σταυρούλα,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2016-2017
- Υπάρχει αντικειμενική αξιολόγηση μαθητή; Μπορούμε να το ελέγξουμε με ένα πείραμα;
- Είναι τόσο αναγκαία τα Μαθηματικά στο Νηπιαγωγείο;
- Πώς μαθαίνω σε ένα δεκάχρονο να φτιάχνει μηχανές Goldberg; Και γιατί να του μάθω;
- Έχει νόημα να αφηγηθώ μια ιστορία χρησιμοποιώντας εξ ολοκλήρου ψηφιακά μέσα;
- Τι θα στερηθούν οι μαθητές μου αν δεν φτιάξουν ένα ηλεκτρικό πιάνο με πραγματικά φρούτα αντί για πλήκτρα;
- Αρκεί να βρω τη λύση σε ένα πρόβλημα Μαθηματικών ή θα κερδίσω κάτι αν το φιλοσοφήσω κιόλας;
- Κι εν τέλει, τι στην ευχή εννοούσε ο Luhmann όταν έλεγε ότι «Δεν επικοινωνούνε οι άνθρωποι. Οι επικοινωνίες επικοινωνούν»;
Αυτά ήταν ελάχιστα από τα αμέτρητα θέματα που συζητήσαμε κι αναλύσαμε σε αυτό το ΠΜΣ, όπου για ενάμισι χρόνο «κοίταξα» νοητικά πέρα από τα στεγανά της τάξης ώστε να μπορώ να επιστρέψω σε αυτήν πιο πλήρης γνωσιακά και πιο φρέσκος ιδεολογικά.
Το όφελος που αποκόμισα δεν περιορίστηκε μόνο στον τομέα της Διδακτικής αλλά αποτελεί ένα πολύπλευρο εφόδιο ζωής, αφού οι γνωριμίες, οι συζητήσεις, οι συμφωνίες, οι αντιπαραθέσεις κι η ζύμωση απόψεων που λάμβαναν χώρα μέσα στο αμφιθέατρο αλλά κι εκτός, με εξέλιξαν ως χαρακτήρα συνολικά.
Αν σας ενδιαφέρει να βιώσετε μια αναπάντεχα διαφορετική κι ενδιαφέρουσα ματιά στις Θετικές Επιστήμες και στις ΤΠΕ, το συγκεκριμένο ΠΜΣ υπάρχει γι’ αυτόν τον λόγο.
Γιώργος Καλτέκης,
απόφοιτος έτους εισαγωγής 2015-2016
Ο διεπιστημονικός χαρακτήρας του παρόντος ΠΜΣ συμβάλλει σημαντικά στην επιστημονική κατάρτιση των συμμετεχόντων, την ανάπτυξη της ερευνητικής τους δραστηριότητας και τη δυνατότητα συνέχισής τους στον τρίτο κύκλο σπουδών. Η παροχή παιδαγωγικής και διδακτικής επάρκειας ως προσόντος διορισμού για τους εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η μοριοδότηση για επιτάχυνση του διορισμού των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, η μισθολογική εξέλιξη των ήδη ενεργών εκπαιδευτικών σε σχολικές μονάδες αποτελούν κάποια από τα βασικά σημεία που ωφελούν τους συμμετέχοντες του παρόντος μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών σε επαγγελματικό επίπεδο. Σε κάθε περίπτωση λαμβάνονται υπόψη οι προτάσεις βελτίωσης του Προγράμματος Σπουδών εκ μέρους των αποφοίτων, ώστε να επικαιροποιείται και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των εκπαιδευτικών και ευρύτερα του χώρου της εκπαίδευσης.
Αποτελέσματα πρόσφατης αξιολόγησης του ΠΜΣ από αποφοίτους του προγράμματος μπορείτε να δείτε εδώ.